Ruimte voor talent: jaarprogramma 2024

‘Ruimte voor talent’ zo luidt de titel van het jaarprogramma 2024 van A&O fonds Waterschappen. Deze titel vormt de rode draad in de activiteiten van het fonds in 2024. Thema’s rond het werven, binden en boeien en geven van ruimte voor ieders talent vormen hierbij hoofdthema’s. Als kennispartner ondersteunt A&O fonds Waterschappen in 2024 de sector hierbij. In het jaarprogramma lees je op welke wijze. Samen in beweging!

Afbeelding Jaarprogramma 2024

Ruimte voor talent

Organisaties in de sector waterschappen staan komende jaren voor grote opgaven. Taken in het waterbeheer worden complexer en breiden zich uit. Er ontstaan nieuwe taken en de digitale transformatie vraagt om een verandering in de manier van werken van organisaties en medewerkers. Een brede inzet van medewerkers is hierbij van belang. Talenten dienen optimaal de ruimte te krijgen om zich verder te ontwikkelen en een bijdrage te leveren aan de organisatiedoelstellingen.

Thema's 2024

Ruimte voor talent vormt dan ook de rode draad door de activiteiten van A&O fonds Waterschappen in 2024. Arbeidsmarktprofilering, jongeren en diversiteit en inclusie vormen daarbij speerpunten binnen het jaarprogramma. Hieronder een overzicht van alle thema’s in 2024. Voor meer informatie over de afzonderlijke thema's bezoek onze website www.aenowaterschappen.nl.

• Arbeidsmarkt
  • Jongeren
  • Diversiteit en inclusie
  • Leren en ontwikkelen
  • Loopbaanontwikkeling
  • Gezond en veilig werken
  • Duurzaam werken
  • Integriteit
  • HR-innovatie
  • Strategische personeelsplanning
  • HR-monitor 2023
  • HR-dashboard

Jaarprogramma 2024

Bijeenkomsten en platforms

Ook in 2024 faciliteert A&O fonds Waterschappen weer een groot aantal platforms voor professionals rond diverse van de bovenstaande thema's. Kennisuitwisseling staat hierbij centraal. Voor deze platforms organiseren wij periodiek ook bijeenkomsten. Bekijk onze agenda voor een overzicht van alle bijeenkomsten in het voorjaar. Op donderdag 3 oktober organiseren wij weer het A&O fondsen Festival samen met de A&O fondsen van gemeenten, provincies en Rijk. Save the date!

Tekening van een autobusje dat op de weg rijdt

A&O fonds On Tour

In 2024 gaat A&O fonds Waterschappen bij alle 35 organisaties in de sector waterschappen één dag op bezoek: A&O fonds On Tour. Doel van ons bezoek is om onze stakeholders binnen organisaties in de sector op de hoogte te brengen van de activiteiten en dienstverlening van het A&O fonds. Op deze manier kunnen zij straks hiervan nog beter gebruik maken en toepassen binnen hun eigen werk. Wil je dat A&O fonds On Tour ook bij jouw organisatie op bezoek komt of meer informatie hierover? Lees hier verder.

Scrol naar boven
Populaire zoektermen